دوباره صدایم کن


زخم عشق خورده ها

عاشقان واقعی

%دوباره صدایم کن

نیمکت عاشقی یادت هست؟
کنار هم، نگاه در نگاه و سکوتمان چه گوش نواز بود..
بید مجنون زیر سایه اش امانمان داده بود،
برگهای رنگینش را به نشانه عشقمان بر سرمان می ریخت..
او نیز عاشق بودنمان را به رخ پاییز می کشید،
اما اکنون پاییز.. نبودنت را، جداییمان را به رخ می کشد.

بگو، صدایم کن، بیا تا دوباره ما شویم،
مرحمی بر سوز دلم باش، نگاه کن، پاییز به من می خندد، بیا داغ جداییمان را به دلش بگذاریم.
بیا کلاغ ها را پر دهیم تا خبر وصلمان را به پرستوها مژده دهند.
دوباره صدایم کن..



نظرات شما عزیزان:

anjel
ساعت12:51---17 خرداد 1393
تو خجالت نمیکشی؟؟؟؟؟؟
رامینم رامین های قدیم!!!!!!
چرا منو لینک نکردی؟؟؟؟؟
بزنمت؟؟؟(اونوقت میگه ادمم!!!!اره جون خودت
میخوای منم لینکتو بردارم یا لینکم میکنی؟؟؟؟


anjel
ساعت12:47---17 خرداد 1393
سلام .خوبی؟نبودم که سربزنم الانم امدم
بابافاصلللللللللللللللللللله


Mهی بابا
ساعت11:04---13 خرداد 1393
.
نه مژده ای
نه مسیحا نفسی
و نه آمدنی!
این شد که به فال بی اعتقادم!


anjel
ساعت15:59---10 خرداد 1393
زنی گفتن مردی گفتن شرمی و حیایی گفتن
چقده تو بی حیایی
برای من شکلک میفرستی؟؟
شوخی کردم اگه خواستی دوباره بیام وبلاگت بگو(به قول این دختر لوسا(گفتم شاید ازشون خوشت بیاد اخه به روحیاتت میخوره!)رامینی بای)
ایش حالم بد شد
خداسعدی


anjel
ساعت15:55---10 خرداد 1393
سلام
امدم بگم همه که مثل بعضیااااااااااااااااااا لوس نیستن که قهر کنن و بیان کامنت بزارن(باهات قهرم!!!!!!!)
من گفتم اگه آدمممممممممممم بشی من میام ولی اگر که نه اونم باز به خودت مربوطه!!!!!
اگر آدممممم شدی بگو باش من میام وبلاگت


کسب درآمد آسان از اینترنت
ساعت5:24---4 خرداد 1393
سلام دوست عزیز
چطور میتونی با روشن بودن کامپیوترت درآمدی نداشته باشی؟
واقعا دلت میاد برق و پول به هدر بدی؟
برات یه پیشنهاد دارم به سایت من بیا تا اطلاعات کافی رو درباره این سایت و چند سایت درآمدزا دیگه رو بهت معرفی کنم هرروز سعی میکنم که مطالب جدیدتری رو برات قرار بدم حتما به من سر بزن به امید دیدار.........


http://www.karasan.rozblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 3 خرداد 1393برچسب:,ساعت 14:33 توسط رامین
 Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت